logo
Tło bannera

Warunki rezerwacji i anulacji

Najlepsze ceny tylko na naszej stronie!
Przyjazd 09/05/2024
Wyjazd 09/05/2024

Warunki rezerwacji

Jak łatwo i z gwarancją zarezerwować pokój w Antonińska

Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze. Dlatego prosimy o zapoznanie się z tym, jak realizujemy proces Państwa rezerwacji, czego powinniście Państwo dopilnować by cieszyć się bezproblemowym pobytem, a czego możecie oczekiwać ze strony hotelu i jak rozwiązujemy różne sytuacje.

W Antonińska przyjmujemy rezerwacje zazwyczaj na dwa sposoby

  1. Za pośrednictwem np. międzynarodowych lub krajowych komputerowych systemów rezerwacji i sprzedaży: na warunkach określonych przez pośredników.
  2. Bezpośrednio w hotelu
    A. Elektronicznie w formie e-mail
    B. Telefonicznie
    C. Osobiście
    Takie zgłoszenia chęci pobytu mają charakter wstępnych zapytań o ofertę.
    By taki kontakt mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu, niezbędne jest podanie przez klienta łącznie:
    a) imienia i nazwiska osoby na którą robiona jest rezerwacja,
    b) terminu pobytu i rodzaju pokoju,
    c) ilości osób,
    d) numeru telefonu do kontaktów,
    e) adresu e-mail do kontaktów

Jeśli mamy wszystkie potrzebne informacje, to na otrzymany od klienta adres e-mail wyślemy potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i jej warunki.
O ile mamy dostępne wolne pokoje i możemy spełnić wymagania klienta.

 

Podmiot prowadzący

Podmiotem prowadzącym działalność i świadczącym usługi w Antonińska Resort SPA w Boszkowie-Letnisko jest: MJW Operator Sp. z o.o., ul. Jana Ostroroga 8a, 64-100 Leszno wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000580962, posiadająca NIP: 6972318359 oraz REGON: 36276419

Rezerwacja Standardowa W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane:
Status rezerwacji: Standardowa
Oznacza to, że pokój jest zarezerwowany do godziny 18:00 w dniu przyjazdu.
Jeśli gość nie pojawi się w hotelu przed godzina 18:00 i nie dopełni formalności, to ten pokój wynajmiemy innej zainteresowanej osobie.
Rezerwacja Warunkowa W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane:
Status rezerwacji: Warunkowa
Oznacza to, że do określonego dnia należy wpłacić zaliczkę, zadatek, przedpłatę - by zagwarantować sobie dostępność pokoju w dniu przyjazdu. Po wpłacie - rezerwacja staje się gwarantowana (patrz poniżej). W przypadku braku wpłaty - system anuluje rezerwację.
Rezerwacja Gwarantowana W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane:
Status rezerwacji: Gwarantowana
Oznacza to, że gwarantujemy pokój dla Państwa. Bez względu na to o której godzinie przyjedziecie do hotelu - pokój będzie na was czekał w dniu przyjazdu. Także jeśli dojedziecie np. nad ranem.
Rezerwacja Oczekująca W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane:
Status rezerwacji: Oczekująca
Zdarza się, że chętnych jest więcej niż mamy wszystkich pokoi. Mimo że mamy 100% rezerwacji są goście którzy chcą, by wprowadzić ich na "Listę oczekujących". Bo zdarza się, że ktoś przed terminem zrezygnuje. Albo do hotelu nie dojedzie do godziny 18:00. Wówczas będzie dostępny pokój lub kilka.
I pierwszeństwo mają osoby z listy oczekujących.

Zadatek

Gwarancją dostępności pokoju jest wpłacenie przez klienta zadatku na rachunek Antonińska. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia - podana jest każdorazowo w wysłanej przez nas korespondencji.
Dla rezerwacji terminów w popularnych wśród gości (kilka razy w roku), żądamy przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji.
W uzasadnionych popytem przypadkach wyznaczamy termin, do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na nasze konto.
Za datę wpłaty zadatku przyjmuje się datę zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym lub datę wpłaty gotówki do kasy.
Otrzymanie wpłaty kwitujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku braku zadatku na koncie najpóźniej w wyznaczonym terminie - nie jesteśmy zobowiązani do utrzymania rezerwacji

Może się tak zdarzyć

W wybranych terminach i sytuacjach, np. dużych grup, wielodniowych pobytów - opłata stu procent ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Antonińska a klientem na pobyt wg zamówienia. Odmowa wpłaty przez klienta stu procent wartości pobytu przed jego rozpoczęciem - stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji, Antonińska zachowa wpłacone kwoty. Umowa na pobyt, którą stanowi opłacone przez klienta w 100% wartości zamówienie pobytu - wygasa w dniu wyjazdu klienta z hotelu, nie później niż w terminie określonym w zamówieniu.

Warunki anulacji

Cóż, bywa i tak, że rezerwację lub pobyt trzeba anulować...

Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze. Gdy jednak musicie Państwo anulować rezerwację, to prosimy o zapoznanie się jak wyglądają warunki i proces anulacji, czego powinniście Państwo dopilnować i jak rozwiązujemy różne sytuacje. Anulacja rezerwacji dokonanej za pośrednictwem np. międzynarodowego lub krajowego systemu rezerwacji i sprzedaży - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.

Anulowanie REZERWACJI dokonanej bezpośrednio w hotelu:

  1. Anulowania rezerwacji pobytu klient może dokonać w każdym czasie.
  2. Anulowanie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
  3. Anulowanie rezerwacji Standardowej nie jest wymagane. Niemniej: ułatwi pracę recepcji.
  4. Anulowanie rezerwacji Warunkowej nie jest wymagane. Wystarczy nie dopełnić warunku a system rezerwację anuluje automatycznie.
  5. Anulowanie rezerwacji Gwarantowanej, czyli po wpłaceniu przez klienta zadatku lub całości należności za pobyt
    W przypadku rezygnacji:
    a) na 90 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - Antonińska zwróci wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszta bankowe;
    b) między 90 a 31 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - w zależności od prognozowanej wartości sprzedaży Antonińska może zastosować rozwiązanie z punktu a) lub c);
    c) na 31 lub mniej dni przed datą planowanego rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi = Antonińska wpłacone kwoty zatrzyma.
    Możemy zaproponować klientowi, który anuluje rezerwację gwarantowaną c), inny termin realizacji pobytu w ciągu najbliższych 120 dni. W miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak anulowana rezerwacja dotyczy terminów tzw. wysokiego sezonu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.

Zmiana terminu rezerwacji anulowanej wg punktu c) - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Antonińska oraz możliwości dokonania zmiany. Zastrzegamy, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Antonińska na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nas nie wiąże.

Anulowanie POBYTU

W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

 

Oferty specjalne

Ponad 34 000 fanów hotelu

Resort położony w samym sercu parku krajobrazowego
mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez MJW OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Jana Ostroroga 8A, 64-100, LESZNO , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane